7 maja 2014

Dwa Miliony na Twitterze

Spodobał mi się Twitter jako narzędzie komunikacji. Byłem wcześniej nieco sceptyczny do tego wynalazku, ale zaczynam się przekonywać. Pewnie zauważyliście zamontowaną na blogu wtyczkę do Ćwierkacza (na prawo od tego tekstu). Jeżeli nie macie tam konta, to tutaj będzie można przeczytać moje komentarze.

Tych, którzy korzystają z Twittera, zachęcam do śledzenia mnie bezpośrednio: Follow @DwaMiliony. Oprócz powiadomień o wpisach na blogu, będę tu umieszczał linki do znalezionych ciekawych artykułów na tematy interesujące inwestorów, swoje spostrzeżenia i przemyślenia na temat przebiegu sesji oraz giełdy jako takiej. Innymi słowy, będzie tam wszystko to, co nie koniecznie zasługuje na pełny wpis na blogu, a powstało w mojej głowie i dotyczy inwestowania na giełdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz